söndag 31 december 2017

Nyårsreflexion med stor tacksamhet

ÅRSSKIFTE ÄR OCKSÅ TID för reflexion och tillbakablick. När jag tänker på 2017 så är det det en del svåra och sorgliga händelser som kommer över mig, men framförallt minns jag med glädje all den mänskliga värme, och det engagemang som jag mött från så många under året. Jag känner en stor tacksamhet för alla som delar med sig av goda råd och idéer! Jag känner också glädje över alla trevliga samtal och uppmuntrande ord som ger mig kraft och inspiration, tack! 

JAG VILL OCKSÅ rikta ett varmt tack till alla er läsare av bloggen. Tack till er som varit med länge och till er som alldeles nyligen har hittat hit, tack till er som läser varje dag såväl som till er som tittar in då och då. Ni är alla lika värdefulla och jag är verkligt tacksam att ni finns här, att ni läser det jag skriver, att ni ibland delar inläggen och ger mig synpunkter och tankar om det jag skriver. Från djupet av mitt hjärta, stort tack!

TILL ER ALLA ETT VÄLSIGNAT OCH GOTT NYTT ÅR 2018!